Welcome to Soho, London's creative square mile, a bedlam of business and backstabbing, where dreams are manufactured and office workers get off their faces. A place where being a celebrity means treating every day as your last.Movie executive, Richard Tyler, is strung out, stressed up and sinking fast. He owes money to film-freak thugs, thanks to debts stacked up by his card-charging girlfriend, who has been shagging his belligerent boss, who has just fired him.Could things get any worse?During one particularly hypertense evening Richard drops dead in the middle of a fashionable Soho bar. What happens next mortifies his friends and horrifies his enemies, as Richard's lifestyle of power-lunches and parties changes overnight into a fast-track trip into career hell...
Heidi Klum hat es geschafft: Das Thema "Topmodel" ist in aller Munde. Barbara Bongartz hat das Phänomen erforscht: "Ich wollte wissen, wer diese Ikone der Massen wirklich ist. Meine Porträtanfrage wurde von Günter Klum abgelehnt. Also begann ich, bei Castings, Modeschauen und Shootings zu recherchieren. Und stellte fest: Die Totalität des Traums, über einen Laufsteg zu schweben, auf einer Plakatwand zu flattern, das Gesicht einer Marke zu sein, erwischt alle. "Es war schon immer mein Traum, mit Kleidern zu posieren", schrieb eine Leserin dem Frauenmagazin Brigitte, die ab 2010 ihre Fotostrecken nur noch mit Leserinnen bestreitet. Das Casting hat begonnen ...